Zaregistrujte se pro odběr novinek z našeho webu a budete dostávat pravidelné informace do e-mailu o novinkách a výhodných ponukách
- Úvod
- Obchodní podmínky
- Reklamační řád
Reklamacni řád
Reklamační řád internetového obchodu www.rajskedarky.cz reflektuje právní předpisy ČR, zejména zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je dána u každého zboží v katalogu. Zákonná záruční doba na veškeré spotřební zboží činí 24 měsíců (§ 620 odst. 1 Obč.Z.). Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží, anebo byla-li vyměněna součást výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástí.
Záruku nelze uplatnit v těchto případech:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výboje
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti jsou pro věc takového druhu obvyklé. Dále že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Práva kupujícího při výskytu vady v záruční době
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- Jde-li o vadu odstranitelnou, má právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupení od kupní smlouvy.
- Jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li o vady sice odstranitelné, avšak kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití
- Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Způsob reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího. K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu - či je třeba koupi prokázat jiným způsobem a dále také popsat závadu. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Termíny pro vyřízení reklamace
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Náklady reklamace
V případě oprávněné reklamace má kupující/spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). Stejné právo náleží i spotřebiteli pro případ odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny prodávajícím.
Naše adresa pro uplatnění reklamace je:
HOMEDESIGN SK, s.r.o.
Čierny chodník 17
831 07 Bratislava
Slovensko
tel.: +421 917 682 234, +421 904 182 000
email: info@rajskedarky.cz
- Jak nakupovat
- Často kladené dotazy
- Způsoby platby
- Dodací a dopravní podmínky pro ČR
- Slevové kupóny a dárkové poukazy
- Obchodní podmínky
- Reklamační řád
JAK NAKUPOVAT
Aby nakupování v našem internetovém obchodě bylo pro vás maximálně pohodlné, předkládáme zde zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat.
VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
- Fulltextem: název zboží nebo jeho kód zadejte do políčka Vyhledávání v levém horním rohu a stiskněte tlačítko OK.
- Podle typu produktu: výběrem požadované sekce v levém menu Akce, Novinky, Výprodej, Porcelán Art collection, Obědové soupravy, atd.
- Výběrem z nabídky Nejprodávanější, umístěné na úvodní stránce.
- Dle zadaných parametrů v Průvodce výběrem je umístěn v horní části stránky.
- Nejste si jisti vhodnou volbou nebo nevíte, jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme vám!
Můžete si u nás zakoupit i dárkové poukazy (více info).
DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného zboží se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde najdete podrobné informace - detailní fotografii, kód produktu, cenu, dobu dodání, podrobný popis, atd.
VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Koupit". Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulářem, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží, kliknete na "Detail", kliknete na tlačítko "Koupit". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "ZOBRAZIT KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.
ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali platný email a telefonní číslo pro kontakt s vámi. V dolní části formuláře zvolte způsob platby (Dobírka, Bankovní převod, Hotově při osobním odběru). Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku". V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním zboží vaši objednávku opravit.
ZPŮSOBY PLATBY
1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku (v českých korunách), která je uvedená ve vaší objednávce, v okamžiku doručení a převzetí zboží.
2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš firemní účet ve FIO bance (v českých korunách). Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.
3) HOTOVĚ PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při zvolení platby Hotově při osobním odběru zaplatíte zboží v hotovosti (platba v EURO) na provozovně naší společnosti v Bratislavě, poté vám bude zboží vydáno.
DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR
Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky. Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás dodatečně kontaktovat.
Dopravu objednaného zboží zajišťujeme pomocí standardních služeb České pošty (Balík do ruky) a kurýrní službou INTIME přes prostředníka Zasilkovna.cz.
Výše poštovnéhoseurčujepodlenásledující tabulky:
Způsob dopravy | Hodnota objednávky | ||
0-1500 Kč | 1500-3000 Kč | preš 3000 Kč | |
Doprava navýdejní místaZ-point vCR* | 140 Kč | 120 Kč | 0 Kč |
Českápošta-Balíkdo ruky(dobírka) | 180 Kc | 150 Kč | 0 Kč |
Českápošta-Balíkdo ruky(Platba předem převodem) | 160 Kč | 130 Kč | 0 Kč |
KurýrINTIME(dobírka) | 200 Kč | 180 Kč | 0 Kč |
KurýrINTIME (Platba předem převodem) | 180 Kč | 160 Kč | 0 Kč |
*Úplnýseznamvýdejních místZ-point v Českérepublice naleznetenahttps://www.zasilkovna.cz/kontakty-na-pobocky
OSOBNÍ ODBĚR
Zboží lze i osobně vyzvednout v distribučním centru naší společnosti v Bratislavě. Objednávku je možné zaplatit hotově v EURO. I v případě osobního odběru je nutné vytvořit objednávku předem. Pracovníci DC vás následovně uvědomí o možném termínu vyzvednutí objednaného zboží.
ADRESA DC V BRATISLAVĚ:
Homedesign SK, s.r.o.
Černý chodník 17
831 07 Bratislava
Slovensko (Mapa)
ODBĚRNÁ MÍSTA Z-POINT ZASILKOVNA.CZ:
Benešov
Adresa: Tyršova 178, 256 01, Benešov u Prahy
Provozní doba: Po–Pá 08:00–18:00
So 08:00–12:00
tel.: +420 216 216 516
Dalšíodběrná místaZ-point v ČR...
SLEVOVÉ KUPÓNY A DÁRKOVÉ POUKAZY
Platnost slevového kuponu je 12 měsíců od vystavení, datum expirace slevy naleznete přímo na kuponu. Tyto kupony můžete jednoduše uplatnit, kdy vložíte v Košíku do políčka Slevový kupón příslušný kód a stisknutím tlačítka "Uplatnit slevu" se vám daná sleva odečte od vašeho nákupu. Více info...
Chcete-li uplatnit naše Dárkové poukazy v elektronické či tištěné podobě, postupujte stejně jako při uplatňování slevových kupónů. Hodnota objednávky po odečtení všech slev nesmí být záporná. Platnost poukazu je 12 měsíců. Více info...
JSME TU PRO VÁS! V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat! Jsme připraveni vám pomoci s výběrem a realizací nákupu každý pracovní den od 8.30 do 18.00 hodin na
tefonním čísle: +421 917 682 234, +421 904 182 000
na mailu: info@rajskedarky.cz
Reklamační řád internetového obchodu www.rajskedarky.cz reflektuje právní předpisy ČR, zejména zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je dána u každého zboží v katalogu. Zákonná záruční doba na veškeré spotřební zboží činí 24 měsíců (§ 620 odst. 1 Obč.Z.). Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží, anebo byla-li vyměněna součást výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástí.
Záruku nelze uplatnit v těchto případech:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výboje
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti jsou pro věc takového druhu obvyklé. Dále že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Práva kupujícího při výskytu vady v záruční době
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- Jde-li o vadu odstranitelnou, má právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupení od kupní smlouvy.
- Jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li o vady sice odstranitelné, avšak kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití
- Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Způsob reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího. K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu - či je třeba koupi prokázat jiným způsobem a dále také popsat závadu. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Termíny pro vyřízení reklamace
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Náklady reklamace
V případě oprávněné reklamace má kupující/spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží,do výšky nejnižšího poštovného prodávajícího). Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny prodávajícím.
Naše adresa pro uplatnění reklamace je:
HOMEDESIGN SK, s.r.o.
Čierny chodník 17
831 07 Bratislava
Slovensko
tel.: +421 917 682 234, +421 904 182 000
email: info@rajskedarky.cz
Stáhnout reklamační formulář: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ