Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - pátek: 9:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Odběr novinek

Zaregistrujte se  pro odběr novinek z našeho webu a budete dostávat pravidelné informace do e-mailu o novinkách a výhodných ponukách

On - line platby

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace

 


Poškození při doručení

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Informujte o problému dopravce

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz.
  • Obal zachovat i jeho vnitřní balení,vyhotovit fotky poškozeného obalu,výrobku a etikety
  • Zásilkovna: ihned kontaktovat odesílatele,znatelně poškozenou zásilku ihned reklamovat na výdejním místě
  • Nefunkční nové zboží

    Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.

     

    Reklamace

    Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

  • Reklamovat zboží můžete jedním ze 3 způsobů:

1. Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme ,stačí přinést výrobek a nákupní doklad.
Pro urychlení procesu je dobré si předem vyplnit reklamační list s popisem závad

2. Reklamace poštou

  1. Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku. Výrobek zašlete na adresuHomedesign SK,s.r.o

        Čierny Chodník 17

        831 07 Bratislava

3. Reklamace prostřednictvím Zásilkovna - Reklamační asistent

najvýhodnejší způsob odesílání reklamovaného zboží - pro Vás je služba zdarma. Třeba      nám pouze prostřednictvím mailu oznámit, že se jedná o reklamaci zboží, popsat závady či poškození zboží a zaslat fotky poškození.
Obratem Vám mailem zašleme štítek Reklamační asistent, který pak nalepíte na pečlivě zabalené zboží, a odnesete do kterékoliv pobočky Zásilkovny. Vaši reklamaci po doručení zboží vyřídíme v zákonné lhůtě, a to: opravením výrobku, výměnou příp. vrácením finanční částky.

  • Nezapomeňte do zásilky přibalit vyplněný Reklamační list!
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.