Zaregistrujte se pro odběr novinek z našeho webu a budete dostávat pravidelné informace do e-mailu o novinkách a výhodných ponukách
- Úvod
- Časte dotazy
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list.
Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.
Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.