Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - pátek: 9:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Odběr novinek

Zaregistrujte se  pro odběr novinek z našeho webu a budete dostávat pravidelné informace do e-mailu o novinkách a výhodných ponukách

On - line platby

  1. Úvod
  2. Časte dotazy
Časte dotazy
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
 
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?
 
Stačí vám doklad o koupi výrobku.

Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list.

Musím výrobek přinést v originálním obalu?
 

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.

Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?
 

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.